Problemy z systemem help desk

Główna Fora IT Problemy z systemem help desk

Temat zawiera 5 odpowiedzi, i ma 3 odpowiedzi, ostatnio zaktualizowany przez  Mirek Zdun 3 miesięcy temu.

Oglądasz 6 wpisów - 1 z 6 (wszystkich: 6)
  • Autor
    Wpisy
  • #336

    Antoni Hoff
    Uczestnik

    Cześć, jestem menagerem w jednym z działów obsługi klienta dość znanej sieci telefonicznej. Ostatnio mamy straszne problemy z systemem help desk, z którego korzystamy. Raz pokazuje nam zgłoszenia, a raz nie. Niestety, nie możemy liczyć na serwis firmy od której mamy program. Skontaktowanie się z nimi jest strasznie problematyczne i przynosi więcej nerwów niż efektów, nie wspominając już o zmarnowanym czasie. Dlatego też szukamy innej opcji, możecie coś polecić?

    #343

    Cezary Zapura
    Uczestnik

    A możesz coś więcej powiedzieć? Sporym oddziałem kierujesz i na czym najbardziej Ci zależy?

    #348

    Antoni Hoff
    Uczestnik

    W biurze u nas pracuje ponad 40 osób, więc troche tych pracowników mamy 🙂 Zależy mi na tym, by help desk obsługiwał wszystkie kanały i pozwalał na równoległe prowadzenie kilku spraw z danym klientem. Dobrze by było, gdyby system był intuicyjny. No i cena też jest ważna, nie musi być to najtańszy system, ale nie chce też przepłacać.

    #349

    Mirek Zdun
    Uczestnik

    Hmm… wydaje mi sie, że najlepszym rozwiązaniem dla Ciebie będzie help desk od firmy Focus. Tu – https://focustelecom.pl/system-helpdesk/ – mozesz o tym poczytac więcej. Naprawdę dobry program, no i pozwala m.in. na wykrywanie kolizji agentów, co myślę, że może Cię zainteresować 😉

    #350

    Antoni Hoff
    Uczestnik

    Dzięki wielkie za pomoc! Na pewno sprawdzę system od Focusa.

    #373

    Mirek Zdun
    Uczestnik

    Nie ma za co, cieszę się, że mogłem pomóc.

Oglądasz 6 wpisów - 1 z 6 (wszystkich: 6)

Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.