- This topic has 5 odpowiedzi, 3 odpowiedzi, and was last updated 6 lat(a), 6 miesiąc temu by .
Oglądasz 6 wpisów - 1 z 6 (wszystkich: 6)
Oglądasz 6 wpisów - 1 z 6 (wszystkich: 6)
- Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.
MY ZAPODAMY pomysłem, Ty decyduj…
Cześć, jestem menagerem w jednym z działów obsługi klienta dość znanej sieci telefonicznej. Ostatnio mamy straszne problemy z systemem help desk, z którego korzystamy. Raz pokazuje nam zgłoszenia, a raz nie. Niestety, nie możemy liczyć na serwis firmy od której mamy program. Skontaktowanie się z nimi jest strasznie problematyczne i przynosi więcej nerwów niż efektów, nie wspominając już o zmarnowanym czasie. Dlatego też szukamy innej opcji, możecie coś polecić?
A możesz coś więcej powiedzieć? Sporym oddziałem kierujesz i na czym najbardziej Ci zależy?
W biurze u nas pracuje ponad 40 osób, więc troche tych pracowników mamy 🙂 Zależy mi na tym, by help desk obsługiwał wszystkie kanały i pozwalał na równoległe prowadzenie kilku spraw z danym klientem. Dobrze by było, gdyby system był intuicyjny. No i cena też jest ważna, nie musi być to najtańszy system, ale nie chce też przepłacać.
Hmm… wydaje mi sie, że najlepszym rozwiązaniem dla Ciebie będzie help desk od firmy Focus. Tu – https://focustelecom.pl/system-helpdesk/ – mozesz o tym poczytac więcej. Naprawdę dobry program, no i pozwala m.in. na wykrywanie kolizji agentów, co myślę, że może Cię zainteresować 😉
Dzięki wielkie za pomoc! Na pewno sprawdzę system od Focusa.
Nie ma za co, cieszę się, że mogłem pomóc.