- This topic has 5 odpowiedzi, 3 odpowiedzi, and was last updated 5 lat(a), 2 miesięcy temu by
Mirek Zdun.
- AutorWpisy
- 21 marca 2018 o 09:37 #336
Antoni Hoff
UczestnikCześć, jestem menagerem w jednym z działów obsługi klienta dość znanej sieci telefonicznej. Ostatnio mamy straszne problemy z systemem help desk, z którego korzystamy. Raz pokazuje nam zgłoszenia, a raz nie. Niestety, nie możemy liczyć na serwis firmy od której mamy program. Skontaktowanie się z nimi jest strasznie problematyczne i przynosi więcej nerwów niż efektów, nie wspominając już o zmarnowanym czasie. Dlatego też szukamy innej opcji, możecie coś polecić?
22 marca 2018 o 09:37 #343Cezary Zapura
UczestnikA możesz coś więcej powiedzieć? Sporym oddziałem kierujesz i na czym najbardziej Ci zależy?
23 marca 2018 o 05:37 #348Antoni Hoff
UczestnikW biurze u nas pracuje ponad 40 osób, więc troche tych pracowników mamy 🙂 Zależy mi na tym, by help desk obsługiwał wszystkie kanały i pozwalał na równoległe prowadzenie kilku spraw z danym klientem. Dobrze by było, gdyby system był intuicyjny. No i cena też jest ważna, nie musi być to najtańszy system, ale nie chce też przepłacać.
23 marca 2018 o 06:37 #349Mirek Zdun
UczestnikHmm… wydaje mi sie, że najlepszym rozwiązaniem dla Ciebie będzie help desk od firmy Focus. Tu – https://focustelecom.pl/system-helpdesk/ – mozesz o tym poczytac więcej. Naprawdę dobry program, no i pozwala m.in. na wykrywanie kolizji agentów, co myślę, że może Cię zainteresować 😉
23 marca 2018 o 06:59 #350Antoni Hoff
UczestnikDzięki wielkie za pomoc! Na pewno sprawdzę system od Focusa.
23 marca 2018 o 19:26 #373Mirek Zdun
UczestnikNie ma za co, cieszę się, że mogłem pomóc.
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.