Centrala telefoniczna voip

Centrala telefoniczna VoIP – komunikacja na wysokim poziomie

Centrala telefoniczna VoIPhttps://focustelecom.pl/centrala-voip/– jest nowoczesnym narzędziem usprawniającym komunikację z klientem. Komunikowanie z użyciem wielu kanałów może być bardzo łatwe, jeśli dobierzemy właśnie to narzędzie do naszej firmy. Co daje centralka VoIP? Czy wdrożenie jej jest skomplikowanym procesem?

Centrale VoIP

Centrala VoIP podnosi efektywność sprzedaży w firmie za pomocą lepszej jakości obsługiwania klientów. Oszczędzanie na kosztach połączeń będzie ogromną zaletą – łącze internetowe kosztuje mniej niż centrala analogowa. Kierowanie połączeniami pozwoli zadbać o potrzeby każdego klienta, dostosowując je także do swojej firmy. Łatwe połączenie z systemem CRM pozwoli na doskonały poziom obsługi klienta. Organizowanie danych i korzystanie z wielu strategii odnoszących się do kolejkowania rozmów (z użyciem ścieżki IVR) pozwoli postawić klienta na pierwszym miejscu. Nie od dziś wiadomo, że sukces firmy w większości zależy właśnie od zadowolenia klienta i dobrych form komunikacji.

Komunikacja to podstawa

Komunikacja z klientem to podstawa podejmowania dalszych działań. Centrale telefoniczne VoIP pozwolą dostosować jej formę do oczekiwań klienta – kontakt z użyciem czatu, za pomocą sms-a, e-maili, czy telefonu zostanie znacznie ułatwiony. Gromadzenie informacji pozwoli wyciągać wnioski wpływające na działalność firmy. Zautomatyzowane procesy ułatwią pracę każdemu pracownikowi, warto zatem zadbać o integrację z kontaktami wpisanymi w bazie. Centrale VoIP pozwolą klientom uzyskać potrzebne informacje, odnoszące się przykładowo do godzin pracy konsultantów za pomocą wiadomości na poczcie głosowej.

Centrala telefoniczna VoIP – wdrożenie

Centrala VoIP jest bardzo łatwa o wdrożenia. Pozwala uzyskać szybsze połączenia przez Internet i skorzystać z wielu kanałów komunikacji. Wdrożenie centrali pozwala zredukować koszty za pomocą mniejszej liczby instalacji i linii telefonicznych w firmie. Stacjonarne centrale bazują na urządzeniach, które stawiamy w biurze, a wirtualne centrale odnoszą się do połączeń do Internetu.
Wdrożenie polega jedynie na skorzystaniu z usługi abonamentowej, którą znajdziemy w chmurze. Infrastruktura nie jest wymagana, jedynie należy posiadać komputer z dostępem do Internetu i telefon. Outsourcing usług sprawia, że użytkownik korzysta z zewnętrznej usługi, nie martwiąc się serwisem.

Dodatkowe możliwości

Centralka VoIP umożliwia także;

– samodzielne ustawienie zapowiedzi głosowych bez ograniczeń liczbowych,
– konfigurację,
– wybór najlepszych form komunikacji dostosowanych do potrzeb klienta,
– mobilność w dowolnym momencie,
– oszczędzanie czasu działu IT w firmie,
– podpięcie do centrali telefonów komórkowych każdego pracownika,
– analizowanie i raportowania zebranych danych,
– nagrywanie rozmów.

Generowanie bilingów pozwoli dokładnie przyjrzeć się temu, jak działa komunikacja w naszej firmie. Przestrzeń dyskowa nie ma limitu, a rozmówcy mogą być spokojni o bezpieczeństwo – centrale VoIP nie rejestrują danych wrażliwych. Centrale telefoniczne VoIP to nowoczesne rozwiązanie, które sprawdzi się w każdej firmie.

Dodaj komentarz